jatekosjanaangol.hu

Játékos ovi angol

Játékos ovi angol

Első foglalkozás első mondatai

2015. szeptember 13. - bnjudit

Ugye, hallottál már a Gonoszról? A csúf, első mondatról?

Nagy pillangóhad hemzsegett a gyomromban az első alkalom miatt. A foglalkozások nagyjából már papíron is megvoltak, tervben megírtam a félév anyagát, de az első alkalom első mondatától féltem.

Felkerestem néhány, gyerekeknek angol nyelvet oktató hölgyet, remélve, hogy segítenek válaszukkal az első óra elkezdésében. Egy válasz érkezett BEBE ANGOL Bettitől, aki részletesen, nagyon segítőkészen írt választ még épp időben. Ezúton is köszönöm neki!

 

 

Bár én nem repültem el a gyerekekkel varázsszőnyegen angol nyelvű országba, az 5-6-7 évesek már tisztában vannak azzal, hogy mi magyarul beszélünk. Először megkérdeztem tőlük, milyen nyelven beszélünk, és ki volt már másik országban. Persze, Anglia nem volt a válaszok között, csak az, hogy külföldön nem értettek egy mukkot sem :)

Mi ezen változtatunk, mondtam nekik, és angolul fogunk énekelni, mondókázni, tanulni. Bevallom, akkor jött az ötlet, hogy miért ne olyan dolgot tanuljanak meg elsőre, amit úgyis mindenki ismer. Kivéve, persze a szülők egy részét :)
Megkérdeztem, ismerik-e az Angry Birds nevű játékot, majd elmondtam, magyarul az azt jelenti, hogy mérges madarak (a disznók ellopják a tojásaikat, ezért mérgesek). Persze ez nagyon tetszett a gyerekeknek, úgyhogy még néhány ilyennel próbálkoztam:

Bat - man = Denevér - ember

Spider - man = Pók - ember 

Aztán pedig a Hello és Good morning szavakat tanultuk meg az első dalhoz:

Knock, Knock, Hello

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása